Tuesday, November 10, 2009





1pic. mit nyeste køb - Maxfactor false lash effect mascara. Synes umiddelbart den virker okay godt.
2pic. P!nk billetten! Den koncert var bare så god og hvad er det for en dårlig anmelder extrabladet har - 2 ud af 6 stjerner + sammenligner hende med Britney Spear's koncert - hvor hun ikke engang sang med?!
3pic. Billetten fra "This is it "filmen, hvad jeg ikke ville have gjort for at have været til en af hans koncerter!! Jeg var så heldig at en jeg kendte havde købt 2 billetter, også kom jeg lige med på premiere dagen, uden at skulle betale en eneste krone - skøøønt!
(Fandt lige nogle flere billeder på min computer. ) Lige for tiden følger jeg ikke med i så mange blogs (dem jeg følger: Katrine Krojby, Bythewaybythegirl og clamour4glamour). Kan I anbefale nogle af de blogge som I synes er de aller bedste? Jeg kan især godt lide at læse blogge om mode og folks liv også med nogle flotte billeder til. :)
xoxo





No comments:

Followers