Tuesday, November 10, 2009

I'm in a 'lay-in-the-bed' mood..


Lige nu er jeg i et rigtig 'hygge humor', og min version af hygge = ligge under sengen, læse blogs, blade, tændte stearinlys og hører god musik.
Jeg ville egentlig have lagt nogle billeder ud af min såkaldte 'hyggeversion', men mit kamera besluttede sig selvfølgelig for at det skulle løbe tør for batteri, i samme sekund.. Så det må I altså vente lidt med.

<--Tilgengæld for i et indblik på hvad jeg virkelig ønsker mig til min fødselsdag.
(Det kamera på billedet er godt nok min venindes, men gooosh jeg vil virkelig godt have et spejlreflekskamera!)
Idag har jeg haft en heeeerlig dag. Vi kom i skole, og første time "arbejdede" vi selvstændigt, så havde vi en time også kom viceinspektøren ned og sagde at vi havde fri resten af dagen! Så har jeg så været sammen med min veninde resten af dagen og bare slappet af.
xoxo



No comments:

Followers