Tuesday, November 10, 2009

Comfort?..





1pic. Min taske jeg købte i London (Accezories). 2pic. Et tættere kik på tasken + min brune neglelak, fra Rimmel Pro - som er gude neglelakken fra nu af! 3pic. Jeg havde jo lovet et hygge billede, så her kommer et - stearinlys, Michael Jackson's dangerous tour + the collection.
Tjaa? Det danske ord 'hygge' kan bare ikke oversættes på den rigtige måde? Men I hvert fald er det nederste billede hvad jeg vil kalde for hygge (+ det ville selvfølgelig hjælpe med en stor dejlig cookie og en choko ice blend fra Baresso ;)..! Jeg har lige været ude og 'fejre' Mortens aften, eller i hvert fald bare spise anden.. Hvad synes I forresten om min taske? Personligt, eeelsker jeg den. Godt nok var den ikkw så dyr, men synes stadig rigtig godt om den. Desværre er den fede detalje ved lynlåsen røget af (der sad nogle indianer snore, i samme slags læderstof), den er nu blevet erstattet af en nøglering fra Prag.


No comments:

Followers