Wednesday, November 11, 2009

fashion icons.




1pic. Mary-Kate and Ashley Olsen. 2pic. Patricia Field, the SATC stylist. 3pic. Lauren Conrad, The Hills star.
De personer jeg bliver inspireret af, er Lauren Conrad - for jeg elsker hendes enkle, feminime og afslappede stil. Patricia Field, jeg er egentlig ikke inspireret af hendes personlige stil, men jeg elsker hvordan hun styler Sarah Jessica Parker, som Carrie Bradshaw i SATC. Ligemeget hvad SJP for på i serien, så er hun bare en fashionista! Også til sidst, men ikke mindst - Mary-Kate og Ashley Olsen - jeg synes at deres stil er så inspirerende og de tør virkelig! Personligt er jeg mest til Ashley's stil, men jeg beundrer Mary-kate for at være så modig med sin stil.
Hvem er jeres stilikoner? Og hvordan bliver i inspireret? Gennem blogs, blade, nettet, Tv'et eller andet?

No comments:

Followers