Saturday, November 7, 2009

yesterday.


1pic. Ben&Jerry half baked ice cream. 2pic. Rimmel pro (mørkebrun) og gosh (sort) neglelakke, de er mine 2 absolutte yndligs neglelakke lige for tiden. + mit nitte armbånd (Pandora og Pi). 3pic. Grå og mørkebrun bluse fra Monki, til 180kr. 4pic. Blå skjorte fra Monki, til 200kr.

Igår var jeg på en lille shoppetur med min veninde og jeg endte med at få købt disse to bluser fra Monki + Maxfactors false lash effect mascara. Senere tog vi så på tanken og lejede filmen Hormoner, hængerøve og hårde bananer, som var en ret god tøsefilm. Min familie var sendt i byen så det blev til virkelig tøsehygge - make-up lægning på hinanden, stylet hår, ben&jerry half baked ice cream (..muums!), singstar og Michael Jackson dangours tour dvd. Det er virkelig bare fantastisk at have sådan nogle RIGTIGE fuldt igennem tøseaftner nogle gange!

Idag skal jeg gøre rent, have lavet en geografiprøve og senere skal jeg til P!nk koncert i aften. Det bliver bare skønt, glæder mig virkelig til at se hende optræde, tror hun er en virkelig god performer. Så hvis jeg for taget nogle gode billeder til koncerten, så skal I nok få dem at se.
xoxo

No comments:

Followers