Monday, November 9, 2009

freezing!








1pic. Min ruskindstaske fra H&M. 2pic. Hjemmelavet tøjcollage.
I'm freezing! Gosh, det er så koldt! Er lige kommet hjem fra ungdomsvalg, som var mere eller mindre kedeligt, men vi fik trods alt tidligere fri, så det var jo altid noget.
Efter at have læst (September nummeret?) af Sirene, var der en artikel "få styr på dit klædeskab". Deri stod der at man skulle lave en collage, så man selv ville kunne få sat 'billeder/ord' på ens egen stil (drømmestil). Så det prøvede jeg da. Resultatet blev da også godt nok, men jeg mangler jo ligesom bare at få alle de ting IND i mit klædeskab, så jeg rent faktisk kan få min virkelige drømmestil?.. suk suk.. Når, jeg tror jeg vil smutte ud og spise en (eller to?) af de resterende muffins, fra fødselsdagen igår:)

No comments:

Followers